Villa Joep

dinsdag 1 november 2011

1-11-2011 naar school


Thomas stond vanmorgen te stuiteren toen we naar school gingen. Hij had er zo'n zin in! Vanaf 9 uur was hij op school en rond kwart over elf belde de juf, dat hij toch wel moe werd. Ik heb hem opgehaald en op de bank geparkeerd. Zo, even een rustmomentje creëren. Hij heeft het even volgehouden en toen ging hij toch weer aan het spelen. Vanmiddag wilde hij weer naar school!
Waar haalt hij de energie vandaan????
Hij is vervolgens de hele middag naar school geweest en toen hij thuiskwam heeft vriendinnetje Yzanne met hem gespeeld. Ze hadden (namen) niet eens de tijd om wat te drinken en zijn tot half 5! buiten blijven spelen.

Hoe kan dit???? Wij zijn er erg blij mee. Hij heeft duidelijk zijn energie opgespaard in het ziekenhuis.
Rond etenstijd was hij wel aan het piepen en eiste hij alle aandacht op. Heel gezellig..
Vroeg naar bed dan maar en morgen op tijd naar school voor de herfstwandeling.

Vandaag zouden we eigenlijk de uitslag van de MiBG krijgen, maar helaas hebben we nog niets gehoord. We gaan er morgen zelf even achteraan.

5 opmerkingen:

Gideon Aarts zei

Dag Joan en Charlotte

Ik lees dat het nu (gelukkig) weer wat beter met Thomas gaat.
Ik zie op de foto dat hij, net als papa, al de fiets heeft ontdekt. Ik heb vorig jaar samen met Joan de avondwielervierdaagse gefietst. Ik hoorde van deze blog via Johanna keunen. Sindsdien lees ik deze blog enkele keren in de week, met gemengde gevoelens. De verhalen zijn altijd heel prettig en goed geschreven.
Ik las dat hij een MIBG-scan heeft gehad, waar (toevallig in het Radboud in Nijmegen)?

ik wens Thomas, zijn papa en mama, en de rest van de familie veel sterkte. Ik hoop dat thomas deze positieve lijn kan doortrekken.

veel sterkte

Gideon Aarts

Yvonne Poels zei

Wat een bikkel!

Anoniem zei

Joan en Charlotte.
Het is geweldig hoe jullie de afgelopen dagen hebben kunnen genieten van de boys.Dat Thomas zoveel energie heeft dat zal jullie zeker goed doen.
Ik wens jullie nog heel veel goede en mooie dagen met het gezin.

groetjes Gemma

Anoniem zei

Wauw, wat een kanjer! (en jullie ook trouwens :D)

Joan Lutters zei

Wow die laatste is wel héél anoniem...

Joan